La Diada ha entrado en la fase nostálgica: «¿Recuerdas hace diez años, cuando unimos a…
Browsing: 11 de setembre
La Diada ha entrat en la fase nostàlgica: «Te’n recordes fa deu anys, quan vam unir tot…
A diferència d’anteriors Diades la realpolitik s’imposa com una llosa sobre la narrativa idealista que sonava any rere any. Ítaca està més lluny del que es prometia, i si en algun moment s’hi arriba, sembla que els somriures no marcaran el camí. Alhora, una altra efemèride amenaça en robar-li el protagonisme a la Diada. D’aquí a vint dies es compleix un any de l’1-O. Aquell dia rivalitza i rivalitzarà simbòlicament amb la Diada.
