Els resultats a les eleccions municipals a la capital de Catalunya podrien permetre iniciar una nova etapa en les relacions entre socialistes i republicans, amb els comuns com a intermediaris. Seria una fórmula per ajudar a la «desinflamació» i, finalment, a millorar la convivència
