Entitats com Irídia, Novact o Defender a Quién Defiende llancen una campanya que busca «erradicar l’ús de les bales de goma a tot l’Estat espanyol». Denuncien que aquests projectils són «altament perillosos», ja que han generat pèrdues d’ull i de visió, lesions d’òrgans interns i morts
