La Fiscal General de l’Estat ha suggerit la instal·lació de càmeres de videovigilància a les escoles. Davant la prevenció, la conscienciació i l’educació, la Fiscal ens ofereix com a solució convertir els centres en panòptics focaultians per a vigilar i castigar els infractors
