L’Espai Democràcia i Convivència ha presentat avui un manifest titulat «Recuperem el diàleg polític i la normalitat democràtica», amb vistes a l’entrevista que dilluns vinent mantindran els presidents dels Govern espanyol, Pedro Sánchez, i català, Quim Torra.
